Longyear kapitaliserer på den eksisterende brukermassen

I begynnelsen av august slapp Longyear singlen «En helt ny dag», som handler om å lengte etter en ny og mer meningsfull arbeidshverdag.

Låta rundes av med en ironisk kommentar til noe av det som bidrar til å tømme arbeidslivet for mening, nemlig corporate bullshit.

Er du også lei av å bli avkrevd en mening om bedriftens strategiske kompetanseutvikling? Som krever kollektiv forankring? Og at kundenes behov går foran alt?

Nå har du anledning til å få tatt ut vreden – og samtidig vinne billetter til Longyear-konserter. Trykk her for å være med i høstens store corporate bullshit-avstemning.

Du kan høre «En helt ny dag» og lese teksten her.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>